Binged out

Breakfast: Papaya filled with yogurt and granola.

Snack: Tangerine

Lunch: Tofu, tuna and cherry tomato salad with a mint & berry smoothie.

And killed it all at dinner by eating pizza. Haha. Yay me.

Day 3 - June 21 

This was the plan.
Apparently I’m a lot lamer then I thought since I couldn’t stick to it. /:

Workout: Ran 1.5 miles. BOGGED the whole entire way. Did 3 sets of 30 of Bent Over Rows with 2 lb weights. Tried to do the Tuesday insert from the Seventeen Magazine right after my run and it was way to much effort right after my run, so I’m going to do it later tonight (its only 7 here right now). I WILL DO IT! lol. Cancel that second run. I’m gonna give myself a break and only do one 1.5 mile run a day unless I can start getting my butt out of bed earlier.

Food: I really, really need to stop eating fast food. I had McDonald’s for breakfast. Tuna sandwich and a salad for lunch. And I’m thinking Subway for dinner since (suprisingly) I still have like 550 calories left. I’d rather spend it on a nice Subway sandwich then junk food. Which knowing me I will if I have extra calories like that.

Water: I’m on like cup 5 now, I’ll be at 8 before bed. I’m usually pretty good at sticking to that one. lol. Something I did learn about this is do NOT force yourself to drink lots of water in a short amount of time, it actually kinda starts to make you feel sick.

Workout song of the day: Domestic Fuss, Innavision. Go check it out! (: <— (Something new I’m thinking of starting, featuring one song that I worked out to today that I liked.)

Hope everyone else is doing good and sticking to their plans!

6/21 workout plans:

Now to stick to it.

Day 2 - June 20

This was today’s plan.

Workout: Ran 1.5 miles. Did 3 sets of Dead Lifts and Side Bends with 2 lb weights. I threw in 15 crunches and 35 jumping jacks from downtownn’s beginner workout. I put on my shoes to go for the second run I promised I would do in the afternoon and it started pouring ran so I decided to curl up in bed instead. lol.

Food: Eating out is killing me, took half my days calories in one meal! So I’m going to try and limit my eating out to maintain my 1,200 intake without having to only eat two meals through the whole day. Totally tempted by Garret’s Popcorn that my aunty brought me all the way from Chicago but passed.

Water: Keeping hydrated! On glass 6 right now, I’ll have 8 before bed.

Hope everyone’s doing good. (:

Day 1 - June 19

So this was today’s plan (well and one of the workout plans I’m gonna use in general).

Workout: Just kick starting so I didn’t do much. I skipped the 1 mile run and replaced it with some leisurely swimming cause I woke up super late and had other plans already and did my 10 crunches and 30 jumping jacks. BUT I did make myself a promise to run 2 miles tomorrow as “punishment” for being so lazy and waking up late.

Food: Eeee not so good. I didn’t go over my 1,200 calories but just barely. x.x (In case you’re wondering I’m using the My Fitness Pal website and BlackBerry app for calorie/excercise and water counts.) I was tempted and gave into a lunch at McDonald’s. Totally killed me.

Water: 8 cups a day. I’m on like 6 right now but by the time I get off my work shift tonight I’ll have drank all 8.

Keep it up everyone! (: 

Hi, I’m Ka’u.

I am skinny girl, except recently I gained a ton of weight.

I don’t know how to explain my diet and excercise cause I really just go on binges. I’ll excercise tons or none. I’ll eat everything or nothing.

CW: Won’t even weigh myself right now so I don’t know. But last time about 2 month ago I was 120 but I think I may have gained a lil more then that. Right now I started a running regiment, so I’m going to do that for two weeks then weigh myself and then re-set all my goals.

GW: 105

I’m on a mission to finally find a good balance and this is where I’m recording it.

Join me? Help me? Support me? Anything.